kärlek

Min första alla hjärtans dag med Tor kunde inte blivit så mycket bättre,Efter att mamma,pappa & Malin åkt hem (jätte myig helg med dom,med IKEA,åt på thairsturang och grejja lite i mitt nya hem.) så åkte vi till Brickebacken och hängde upp mina gardiner och bädda efter som jag köpte en maddras på IKEA,det börjar blir mysigt på mina 12 kvadrat nu :-) Man kan göra mycket mer med en liten yta än vad man tror,börjar bli hem trevligt.Kommer säkert kort senare.Efter det åkte vi till stan och åt på en trevlig restaurang med jäääätte god mat,jag va bara nöjd.Hemma tände vi alla ljus som fanns att tända i lägenheten haha.Tor retar mig lite för alla ljus jag jämt ska ha tända när vi har mys och igår va det ju en extra mysig kväll så det va skapligt varmt i rummet efter allt eldande.Låter några få bilder få samman ställa gårdagen,glömde tyvärr bort att ta något kort på oss tillsammans.




Han vet att jag gillar Lagerhaous saker och aa..ljus ;-)
Jag gillar det där röda hjärtat,det känns som glas och inte alls som stearin,jätte fint! ♥
Det där lilla rosa hjärtat är en stor godis,består väl mest av konserveringsmedel och inget man direkt äter,mest söt.
Tor skulle förklara att det va ju tanken som räknads med det hjärtat,att det va väl inte meningen att jag skulle äta det.
T-Det står ju i alla fall "jag älskar dig" på det (han ler oh ser nöjd ut)
M-eeh..nej,det gör det inte.

Sen kände han sig lite små kass,min förvirrade sötnos till pojkvän!! haha..


"Full med kärlek" står det på burken,tyckte den va söt!

Synd att jag inte lyckades ta kort på vår kärlek,det fotot hade vart det finaste av dem alla!!
älskling
Skruttis
skruffen
pluppis
bubben
sötis
snuffis
snuttisen

Hur tofflig får man bli?!
Jag älskar han ♥ ♥ ♥


Idag höll gå på att missa skolan,dom hade ändrat schemat från att vi skulle ha föreläsning på tisdag och inge på måndag till tvärs om,vilket jag märkte typ 5-10 min innan T skulle åka till skolan.Tur va ju att han skulle dit för med en passande buss så hade jag blivit skapligt försenad.Det va sista chasen att hinna prata med rätt lärare inför redovisningen på torsdag så det va tur jag hann.
efter skolan följde jag med och kollade på Tors nya lägenhet som han troligen flyttar in i i juni,den va jätte bra,fräsh.Synd bara att han flytar till Brickebacken precis när jag måste lytta därifrån :P
Jag är nu hemma,trött och måste plugga..

Dom ringde från körskolan i morse och de hade fått ett återbud så jag fick en lektion i morgon,vilket va bra.

Ha en fin måndag!!

/M

Kommentarer
Postat av: mama

Ja du tokfia tack för en trevlig helg,jag ser fram i mot nästa gång, då hoppas jag att det är lite varmare.Nu har jag skött om alla djur.Ska jag skicka en bild på mina tofflor ha ha.Du får väl hitta ett till rum på Brickebacken till hösten.

2010-02-15 @ 16:29:04
Postat av: Johanna

Haha ja vet inte xD spårar!

2010-02-15 @ 17:46:55
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0