mat & bak

Har nyss gjort egen thai mat till mig och Tor,har även bakat äppel & kanel muffins :-)
Nu är jag propp mätt!!
Redovisade biografin idag,jag hade valt att skriva om morfar.Det gick bra,missa en stor del men fick med det viktigaste,känns så skönt att det är över..den uppgiften började gå mig på nerverna. Ska bara skicka in två arbeten tills tisdag innan kl 12 och sen är del kurs ett klar. Del kurs två börjar på torsdag,nya lärare..spännande!
Jag hittar inte sladden till kameran så var tvungen att låna Tors dator som har kortläsare,så blir inget långt inlägg (han kan inte va ifrån sin älskling allt för länge..NÖÖÖÖRD!)
Dom fina muffinsformarna fick jag av farmor i julklapp :-)
Trevlig kväll!! ;D
puss på er mina vänner ♥
/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk om man hade vart lika pysslig och duktig som du på bak och mat lilla vännen! <3 snart kommer du hit =)

2010-02-19 @ 11:35:04
URL: http://johannaellen.blogg.se/
Postat av: Lena

Kikar in med en "varm kram" i kyla & snö!!

Fin vecka!! /Lena

2010-02-22 @ 14:28:43
URL: http://frallorna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0