tisdag

Har pluggat från och till hela dagen, det går väl sådär :S Är så trött på den här jävla biografin så jag spyr snart!! Det ska redovisas på torsdag och i morgon efter skolan ska jag & Maria gå igenom allt. Håll tummarna för att vi är på rätt spår och inte bara sitter och yrar på torsdag, haha fy! Har även haft en körlektion idag och det gick riktigt bra,är såå nöjd :-)
OS på tvn dygnet runt här hemma,jag är inte fullt lika insatt som T men trotts allt fastnar jag framför rutan. Bräda damerna nu,jag går och lägger mig,vart trött hela dagen.




Godnatt!!

/M

Kommentarer
Postat av: mama

Kul bild.Lycka till i morgon.

2010-02-17 @ 10:02:11
Postat av: Johanna

Åh snowboarden med tjejerna var hur kul som helst =)

Men va sööt lilla är då.. haha hon vill också va med å skriva :')

2010-02-17 @ 12:58:51
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0