Här kommer en välbehövlig uppdatering!!

Otroligt dålig uppdatering här,i know!!Men jag skyller på att jag vart i Kinna ca två veckor så har inte riktigt haft varken lust och tid till att blogga.Men vi har haft en kanon bra tid i Kinna :) Har besökt Göteborstad,hittade en söt kjol på Monki (ihh) och såhar vi gått på universeum,jag & min älskade,riktigt mysigt!Det nya året firade vi in i Mölndal hos Peters kusin,även det va lyckat!Dem få bildena som togs finns på facebook.

När vi kom tillbaka från Kinna så va det dags att införskaffa julklappen jag fick av min T,lägger upp en bild på henne sen.Min pytte lilla lillan :-)

Jag är tråkig och orkar inte skriva mer än så just nu.Jag kom till Borlänge idag och sov typ hela tågresan hem,fattar inte att jag kan va så trött.Jag ska upp hyffsat tidigt i morgon,ska på en körlektion.Sen ska jag forhoppningsvis hinna träffa Malin och runt 18 tiden tar jag tåget tillbaka till Örebro.Det blev en kort tid hemma den här gången,vilket inte var planerat från början.Fick reda på att registreringen till skolan va redan nu på onsdag och då hade jag redan bokat körlektionen,orkade inte krångla och avboka så det fick bli så här.
Ja,det blev inge socionom för mig nu,utan jag ska läsa en kurs i Sociologi A i ett halvår,sen får vi se vad det blir.
Som ni förstår så flyttar jag i alla fall till örebro på riktigt nu,vilket känns obeskrivligt skönt!Kommer inte behöva spändera lika mycket tid på tågen längre. wihooo!!!

Jag saknar er mina vänner här hemma!! ♥

Sovgott!

/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag tycker det e underbart att du flyttar hit!! <3

2010-01-12 @ 13:25:54
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0