fredag!!!!

Kom nyss hem från skolan,mår lite illa efter bussturen.Det är alltid fullt på bussarna från universitetet,Tog 12an idag som går ända hem i alla fall,skönt! Dagens föreläsning var lite rörig men ändå intresant,vår lärare i del kurs 1 är lite yr haha.Han är från värmland så pratar ju lite roligt också.Jag tycker det känns riktigt bra med skolan nu,visst jag förstår inte så myket utav uppgifterna vi fått hitills men det kommer väl det å.En utav oss studenter förklara en uppgift för mig idag och när han förklara så förstog jag ju och det lär inte allt så svårt som på papperet.Dom krångklar tlll det så mycket med alla fina svåra ord när dom skriver uppgifterna. Fråge semenarium med min grupp på tisdag,då klarnar nog lite mera :-)

Innan malin kommer,vilket är vid 18 tiden (fast tågen är JÄMT försenade så det kan ju bli vid 20 tiden också) så ska jag laga mat,städa och läsa lite i "Det sociala landskapet" :)

Hoppas ni får en mysig fredags kväll!!

KRAAAM
/M

Kommentarer
Postat av: Lena

Tycker Tor såg ut att ha ett bra handlag med "Lillan" ;-)

Jordöts sås är de godaste som finns! så jag försöker hålla igen på de! ha ha.. vill krympa lite inför sommaren fniss..

Mysig kväll på er! /Lena

2010-01-22 @ 17:12:50
URL: http://frallorna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0