koffein brist?

Jag har nyss kommit hem.Har vart i skolan 10.15-12,och ärligt talat så vet jag inte riktigt vad Jekby (läraren som pratar värmländska så man tror att det är barnprogrammet "Hajk",om ni förstår) pratade om i dag,haha jag va sååå jäkla trött.Han har börjat lära sig namnen på oss (vi är ca 50 stycken) fast han har några fusklappar.Han hade prata klart om en utav delana vi skulle ta upp idag och slutligen skulle han som vanligt se om vi hängt med,jag satt verkligen och kämpade för att hålla mig konsentrerad men tankarna hade farit iväg för längesen när jag hör han säga mitt namn och jag vaknar till.-Har du några frågor? -Naeej.. Jag hade ingen aning om vad han då hade pratat om under dem senaste 5-10 minuterna haha.Jag måste nog lära mig dricka kaffe trotts allt,skulle nog va bra att ta sig en kopp koffein på rasten.
Annars är det kul med skolan,vi har två uppgifter som ska in den 18/2,kan tyckas att det ä långt dit men dom är så invecklade så det tar sin tid bara att fatta vad uppgiften går ut på.Nu har jag börjat förstå och jag ska sätta igång med en utav uppgifterna snart.

För övrigt så snörar det jätte mycket här nu,drygt faktist! Snöar det hemma också?
Mitt busskort slutade fugera när jag knappt hade hunnit använda det,så idag va jag till länstrafik och det va tydligen ett vanligt problem.Det blev tydligen så att korten slutade fungera rätt ofta och tjejen jag prata med sa att samanlagt blev det flera tusen kronor per dag för att så många kommer in och måste ha nya kort :S Huvudsaken jag slapp köpa ett nytt :-)

Mamma,salvan Johanna skrev om mot torr hud va från Kicks,du får hålla koll på hennes blogg om fler tipps ;-)

Ikväll ska jag nog göra min kycklinggryta med chockos mjölk,va länge sedan jag åt den! Får se om den blir godkännd av T.

Ha en fortsatt bra dag!!

/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha;)

2010-01-27 @ 18:09:36
URL: http://johannaellen.blogg.se/
Postat av: Johanna

hehe gumman du får göra som jag, jag lärde mej också dricka kaffe, höll ju på att spy när jag drack det i början men man vänjer sej ska du se :D kan vi ha kaffe-tajms istället för te-tajms:)

2010-01-27 @ 21:45:49
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0