samvetet

Igår va det introduktion i skolan,rundvandring runt universitetsområdet.Många olika byggnader och jag minns knappt hälften utav vad dom sa,ja så är det ju när allt är nytt.Vi delades in i olika grupper beroende på vad man skulle läsa,jag tillhörde Samvetet,dom röda efter som sociologi är ett samhällsvetenskapligt ämne.Jag vet fortfarande inte villa jag ska läsa tillsammans med efter som vi var väldigt många som tillhörde varje grupp.Men jag hittade i alla fall på två stycken tjejer som ska läsa samma som mig.Nollningen körde igång redan igår men jag hänger inte på fören i morgon antar jag.Då är det förfest med sin sektion och man ska vara klädd efter dens färg,alltså ska jag va röd (jag har inte ETT enda rött plagg här i Örebro :S) sedan ska vi vidare till kåren.På lördag är det sittning med temat after ski :) Det kan nog bli en riktigt rolig helg,med mycket nya ansikten!På tisdag börjar jag skolan medans tor börjar på måndag (han ska läsa retorik,en kurs på 6 månader). Kollade mitt schema och lite sånt idag när jag registrerat mig på datorn,en riktigt rolig uppgift är det första som väntar."det räcker om det är 3-5 sidor"Min tanke va väl,det RÄCKER om det är 3-5 sidor!!? jo tack det va ju snällt,haha.Ingen mjuk start här inte ;) :/ Klart att jag vet att det inte är som gymnasiet men man hade ju hoppats på en liiite mildare start.Men jag ska inte klaga,det är ska bli jätte intressant! :)

Över till något helt annat.Här kommer några bilder på min Lillan,japp så fick hon heta :) Igår när jag tog ut henne så va hon faktiskt jätte lugn ett tag,hon satt still ovanligt länge i min famn,såå söt!! :) Ångrar inte köpet för fem öre,visst tar det lite tid att tämja en hamster men det är det värt,jag är ju djurälskare till max och blir så glad av det lilla livet!Djur måste va något utav det bästa som finns!Inatt hade den lilla skiten bitit sönder sitt hjul som hon springer i så idag fick vi köpa ett nytt,det förra hjulet lät nästan inget MEN vi hade inte lika mycket tur gällande det nya,hmmm det låter liiite -JA! så lillan får sova i badrummet.
Morgonmys :)
Vad tycker ni om min lilla kompis? ;D
Nu måste jag sluta,Tor tjatar.Vi ska kolla på någon film :)
Godnatt!
/M

Kommentarer
Postat av: mamma

Så söt hon är din lilla lillan.

2010-01-15 @ 08:49:38
Postat av: Lena

Åååååå en liten Lillan!!!!

Ljuvligt söt!!!!!! såklart!! ;-)

Ha så kul i "plugget" :-))

Kram /Faster Lena

2010-01-15 @ 09:17:03
URL: http://frallorna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

vilken söt liten prutt :D

2010-01-15 @ 18:14:51
URL: http://johannaellen.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahahah jaa "Tha King" ;D ;D

2010-01-17 @ 16:25:15
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0