skärpning!!

Förlåt,nu har jag fått skäll av både mamma & Johanna för dålig uppdatering!!Ska försöka bättra mig :-)
Här kommer lite bilder på lill plutten..


BÄBIS!


Så söta när dom äter haha..


Hon börjar lära sig att gå ut själv så man får passa henne.


Han är nog trotts allt lite små kär ;-)


Det ser inte direkt inbjudande ut,jag vet!
Men det är min jordnöttsås som jag gjorde idag.
Den blev helt ok.


Nyss gick Lillan in i ett uta sina hus med smock fulla kinder,ahah hon såg verkligen jätte rolig ut.Hon hade en utav minimorötterna i kinden och en massa frön som hon sedan lägger i sitt hus.

Igår var jag hos Johanna och styrdeupp,Jepp jag fixa flickans gardinstång som hon absolut inte visste hur den skulle sitta.Jajaj det kanske blev nått trasigt ljus och lite annat emellan,men TILL SLUUT styrde jag upp det :) Med andra ord vi hade riktigt roligt åt hos själva igår!! haha ;-D

I mogon ska jag till skolan,börjar 10.15-12.00. Sen kommer min kära Malin och Peter kommer även under helgen! KUL! :-)

Godnatt mina sötnosar där hemma!!

/M



Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAH skrttar när ja läser detta och tänker tillbaks ;D haha tjejen då <3 ja nu ska du blogga regelbundet, blir arg varje gång jag går in på din blogg och ser att det står "JUl och mellandsagsrea" eller liknande...;)

2010-01-22 @ 10:59:26
URL: http://johannaellen.blogg.se/
Postat av: mama

Va söt hon va i bomullen längtar efter att få träffa henne.Ha så kul i helgen.

2010-01-22 @ 15:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0