Söndag

Har gått upp i hyffsat vettig tid,gick upp stracks efter 9.00 när Tor skulle upp för han skulle till jobbet.Hade tänkt att plugga,nu är klockan snart 13.00 och jag har fortfarande inte börjat :$ Försöker hitta på små anledningar att dra ut på det hela tiden.Har diskat och går runt och små plockar med allt möjligt.Så är jag så himmla pyssel sugen så tror jag måste göra något kreaktivt...bara pyssla liiiite SEN fortätta skriva om fattigdom och vad jag nu mer ska skriva om.Förmodligen så ska jag även ta mig ner till Friskis senare,gillar att träna på söndagar.

Det åter står att set vad som blir av och inte under min dag...

Solen lyser ute och det är förmodligen iskallt.
Ha en fin söndag mina kära ♥



/M

Kommentarer
Postat av: Lena

Förstår att det är härligare att pussa på Lillan än att läsa! ;-)

Kallt här åxå! just nu -16,7 hu hu..

Kram & härlig söndag! /Lena

2010-01-31 @ 13:11:14
URL: http://frallorna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0