söndag

Jag har nyss städat lägenheten,tyckte det va på tiden.Men man ser inte så stor skillnad efter att man torkar golven,riktigt kassa golv i alla fall i köket.Men det känns fräsht i varje fall :-)

Igår var jag & älskling bara hemma,kolla robinsson och tog det lungt.Han lekte med sin nya flickvän,vilket är en mac han nyligen köpte (mamma det är en bärbar dator).Så jag förskökte bygga ett litet mini "gym" utav en karton till Lillan,så hon ska ha något att leka runt i när hon är ute och är för vild för att sitta hos mig.Hmm hon uppskatta det inte så mycket trotts att jag hade gömt godis lite här och var :p Hon har sovit hela dagen vilket hon fick göra när jag ändå hade annat för mig,men snart får det va nog -Man kan ju inte sova bort hela dagen ;-) Det är ett friskis pass klockan 18 som jag tänkt att gå på,det va allt för länge sedan jag träna nu,det är på tiden att jag kommer igång.

Jag har min första dag i skolan på tisdag,hoppas bara jag får min bok "Det sociala landskapet " i morgon som jag har beställt! Skulle helst ha hunnit kolla igeneom den tills på tisdag.

 

Nu ska jag kolla på ett avsnitt utav "Guds tre flickor" på svtplay,(SE DET,JÄTTE BRA ;) tycker även min pojkvän..eller kanske inte) Han kommer hem snart så får passa på medans det är lungt!!

 

Ha en fortsatt bra söndag!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0