Tummen upp för egen dag!

Det är lördag villket betyder ledig dag.Jag har vart på stan idag,det är någon slags årlik marknad nere på stan som har hålt på hela veckan och idag var det riktigt mycket folk.Har uträttat lite ärenden idag,inhandlat två presenter som jag ska ta med när jag åker hem nästa vecka :-) Lillan har några upprepade gånger låtet..ja som en drake faktist,haha vet att det låter knäppt och det är det också.Hon typ skriker,sjukt att så mycket ljud kan komma från nått så litet.Jag var in på djuraffären för att fråga om det var normalt,men efter som det inte är något ljud som hon gör när hon verkar va rädd så va det inget som lät bekant.Han sa att hon kanske drömmde mardrömmar eller helt enkelt så hade jag fått en egen liten individ,haha.Men jag har ju aldrig haft ett djur som betett sig "normalt" så jag är väl inte så förvånad att den här lilla kraken uppför sig lite underligt.han trodde i alla fall inte att det var något farligt så det va ju bra,jag har nämligen vart lite orolig om hon satt sin bomull i halsen,vilket han inte trodde det kunnde bero på.

Tor är på personalfest så jag har haft mys kväll med mig själv.Köpt hem godig,coca cola och torkade banander åt Lillan,klart hon också ska ha lördagsgodis ;-) Förutom slappat i soffan så har jag haft hemma spa med lermask till ansiktet och en hårinpackning från Lanza,känns så fräscht efteråt.

Morfar fyller år så familjen och kusinerna har vart hos mormor & morfar och ätit idag,fast jag va inte med :-(
Men dom ringde mig,Gustav,Rebecka & Bella..då blev jag glader!! Känner att det ska blir riktigt kul att komma hem nu till h elgen,
På lördag förmiddags såska vi på loppisrunda,mamma,rebecka,mormor och jag antar jag att det blir! :-) Gillar starkt!!!
Gustav sa också att Charlie (hans lånhåriga katt) ska till vetrinären och rakas om några veckor.Han får så stora tovor,så man maste tydligen göra så med långhåria katter ibland,efter som han är ute katt så är det väl svårt att hålla pälsen helt fin.Hahaha FY hur han kommer se ut,dom ska raka allt utom huvudet,svansen och benen,stackars liten :P
Syskonkärlek till bror i alla fall,jag saknar!! ♥


Som alla kända bloggare bukar skriva "dom här fick följa med mig hem idag"
Ja tjejer ni vet villa leggings det är ;P, Gina 199:-  Jag gillar dom!


Dom här köpte jag även förra helgen,tänkte att dom blir bra till våren/sommaren.
kanske till ett par svarta pumps.
Bik Book 49:- (REA ist the shit!!)





Nu har Tor kommit hem (JA det tog ett tag och skriva så han hann komma hem tills jag kom ner hit :P)
Vi ska se på Robinsson finalen som vi spelat in,SPÄNNANDE!! Känns som vi är dom enda som följt det,eller?? :-)
Gubben sitter och är lite småfull och väntar på mig nu,så jag får väl sluta nu.

Godnatt!!

/Eran M

Kommentarer
Postat av: Johanna

kul me loppis! :D och ja rea is the SHIT! värsta billiga byxorna du fått tag i då, sånt e alltid kul ;)

2010-02-01 @ 10:28:39
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0