hahaha

Idag så skulle vi gå igenom sociologiska fällt villket jag tyckte va bra för det skulle va till hjälp inför en utav uppfifterna vi har.Det skulle va den nya läran som skulle prata om det och det va ju kul att se vem det var tänkte jag. Innan vi började så satt jag & Maria (en tjej från klassen) och pratade lite om nya läraren,en annan tjej att hon hört att han inte underkännt någon student på flera år (happ,lät ju bra?!) Vi sa väl att bara han är lite seriösare och inte så flummig som den andra läaren så är ju det bra.När vi gått in och satt oss o klassrummet så hör jag maria säga "oj vilken rolig gubbe" jag förstår att det va läran som var på ingång och jag kollar bakom mig.Det va en riktigt gammal man som traska fram till skrivbordet längst fram i rummet.Han hade lite svårt för att gå och hans händer skakade när han bläddrade blanda några papper.När han senare skulle skriva på tavlan så hann han inte mer än att resa sig upp innan han va tvungen att sätta sig ner igen för det blev för jobbigt.Jag tänkte för mig själv "är det här ett skämt".Men när man väl hade lyssnat på han i någon timme så tänkte jag mer på det,han va lätt att lyssna på och for inte iväg i ämnet.Förutom att dagens lektion bestog av att han pratade om kaffe och dens påverkan.Några socialafält blev det inte tal om och jag känner mig fortfarande lite halv förvirrad på den fronten,haha.

Dom senaste bilderna jag laggt upp här ha vart på Lillan,och JA man kan undra om min blogg enbart ska handla om min hamster..och jaaa det ska den nog fan i mig göra ;-) Naeej inte helt,men klart jag nämner henne mycket,det lilla livet gör mig glad och jag skriver om det som för mig är glädje.Jag lägger även upp bilder så att min mamma ska få se lite av henne,hon tycker det är kul.

Så här kommer lite bilder som jag nyligen tog på lillskruttan min...


Hon kom på att hon kunde sitta innanför min tröjja så ramla hon inte ner..(jag vet,dålig kvalitet på kortet)


Fast sen kröp hon vidare :-)


När jag började på et här inlägget så låg hon i mitt knäveck och knäla runt,haha...


Jag tror hon tyckte det va lite mysigt för sen låg hon och blunda,så SÖT!!


Men nu är det Fredagmys,Tor har precis kommit hem med mat så jag ska göra han sällskap :-D

Trevlig kväll!!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0