onsdag

Jag har en klump i magen inför dagens ärende..vill bara att det ska bli fredag så att den här veckan är slut.Eller ännu hellre vill jag att det ska bli nästa vecka nu nu nu.

P&L var bra,riktigt bra och det är lika tragiskt varje år när det är slut och alla människor försvinner och kvar är bara skit & skrikande fismåsar.Jag vill bort här ifrån,vill till Norge nu och det skulle kunna vara så lätt.Finns ett hiner och just nu ångrar jag att jag börjat med det,att jag inte bara kunde fixa det om nått år,men det skulle ju va dumt de också.Jag skrämde nog min k-lärare igår haha,rätt åt han.Ska dit snart och jag har absolut ingen lust med det.

Det är mycket sakna &längtan i luften nu..

Föresten,jag funderar på att skippa den här bloggen..det är inte ens kul att skriva här längre.

Ha en bra dag!
/M

Kommentarer
Postat av: johanna:)

håller me dej me bloggandet vännen, känner så nu jag med! Men du får inte lägga ner den, för min skull ;)

2010-07-07 @ 16:32:56
URL: http://http:/johannaellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0