20

Ja då var man 20 år. Tanken var ju att tjejerna skulle komma till mig på lördagen,jag skulle bjuda på mat och jag såg verkligen fram emot kvällen. Men som jag nämt tidigare så hade jag kännt mig lite sjuk och det blev ju bara värre. Mina lymfkörtlar svällde allt mer och mer och på lördagen var jag svullen ända upp till öronen.Fick en tid hos doktorn kl 14,var därför tvungen att ställa in fikat med de första tjejerna som va tänkt att ha kl 13.De visa sig vara halsfluss och jag fick pencelin.Jag har nog aldrig tyckt synd om mig själv så pass mycket som jag faktist gjorde där ett tag haha,FY! Jag fick ställa in även bjudningen som var planerad inför kvällen. Kan inte minnas att jag vart så slut i kroppen någon gång. Jag har fortfarande rent ut sagt skit ont i halsen (men inte som när manär förkyld,det är en helt annan halsont) idag är febern bort och hoppas den håller sig borta nu. Svullnaden har inte lagt sig men har inte ätit mencelinet så länge så det har nog inte hunnit ta sig riktigt än kan jag tänka mig.

Tackar Malin & Johanna för gårdagen,mina två bästa tejer kom och ät på kvällen. Jag kännde mig piggare och kunde äta. Vi Skrattade och hade det jätte trevligt. Ska lägga upp lite bilder sen men just nu orkar jag inte. Måste vila lite nu. Jag SKA SKA SKA bli frisk!!

Jag hade väl lite högre förväntningar på hur min 20 års dag skulle bli måste jag säga men nu blev det så här. Tur vi hade andra planer om kalas och så planerat längre fram :)

kram!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0