midsommar 2010

Några bilder får sammanfatta helgen,jag har inte tid att skriva så blir lite kort. Helgen har vart rikigt bra! I fredags var vi några tjejer hemma hos malin,åt & drack lite öl,kolla fotboll och några basta.Såg även en riktigt läckig film,genvägen hette den.Jag kan rekomendera den för er som gillar svenska filmer,det gör jagh och den här var riktigt bra!
I lördags var vi hemma hos Linn i Säter,firade hennes 20 års dag några veckor i efterskott. Det var riktigt trevligt.
Tackar Linn för en rikigt fin bjudning! :-)















Nu ska jag & mallan hänga på låset till systemet,Borlänge börjar invaderas av festival folk så det är nog redan mycket folk där. Den här veckan har jag längtat efter,PEACE AND LOVE :D Ska hämta ut bandet och köpa tält idag också kanske.

Mihihi det är soool och jag är glaa!!

Ha en bra dag för det ska jag ha :-)

kram
/M


Kommentarer
Postat av: Johanna almgren

åhh myys :)

2010-06-28 @ 12:27:27
URL: http://johannaelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0