Mina kära vänner...

FÖRLÅT att jag är seg och aldrig ger klartecken hur helgen ser ut men måste prata med min mooor så jag vet hur det ser ut där hemma.Men tippar på att vi kör grillning och utgång senare om vi känner för det,på lördag den 5 juni alltså. Tänkte leta fram mitt kubb där hemma också.Blir nog kanon bra,kan inte bli annat när jag bjuder in er trevliga tjejer som jag känner till ;-) Med tag ett gott humör så kör vi på lördag!! Mallan efter som du inte har någon telefon så får du kontakta mig när du har möjlighet till det men du är välkommen hem till mig i domnarvet när du vill,ja som du alltid har vart.

Nu gör jag soppa och ska sen åker ner till stadsbibblan och träffa Mia,tenta plugg,tenta plugg.. SPY. Men snart är det över,snart är det sommar lov och det kan inte börja bättre än med en kväll med mina tjejer som jag saknat så otroligt mycket!!

Jag mår dock inge bra,har haft en sån här "börjar bli sjuk känsla" i kroppen i några dagar nu men kanske bara är för att jag shar så mycket i skallen och känner mig stressad. Jag hoppas det!









VI SES SNART!

p.s jag är fortfarande i chock. Dagens skvaller tog fan i mig priset!

/M

Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Tack så hemskt mycket! :D

2010-06-01 @ 14:12:14
URL: http://rossannaaa.blogg.se/
Postat av: johanna

o my god tredje bilden på dig= UUURFIN!<3 SES SNAAART :D

2010-06-01 @ 14:37:09
URL: http://johannaellen.blogg.se/
Postat av: johanna

nu har jag då uppdaterat och det med råge ;)

2010-06-02 @ 14:57:31
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0