10 Juni, 2010

JAG LÄNGTAR TILLBAKA :-( åhh om man bara kunde spola tillbaka tiden någon månad,låt mig bara få ha några veckor kvar.Jag åker tillbaka till Öret i morgon och ska packa ner allt jag äger i lådor & påsar.

Jag är nu inne på dag sex med mitt pencelin ätande.Natten har vart riktigt jobbig,min hals vill inte riiiktigt bli bra.Måste dricka vatten heeelatiden annars blir det som sandpapper och det gör ap ont att svälja.Så jag vaknar till och måste dricka vatten och springa och kissa varje timme.Hinner knappt fatta att jag somnat.Kl 5 fick magen nog var så jäkla hungrig så fick lov att gå ner och ta en macka.Gick även ut och hämtade tidningen tills mamma skulle vakna,det luktade så friskt ute,hade gärna tagit en promenad då.Har sovit till kl 12 idag igen,blir ju några timmar att ta igen.
Lägger in lite kort från min 20 års dag.Jag vart ju fortfarande sjuk då men ville ändå ha över mina bästa på lite mat.Det blev en trevlig kväll med mycket skratt hihihi :-) Tror faktist jag klara mig rätt bra på korten,syns inte riktigt hur svälld jag var men NI vet att de va jag..gravida tjejen...






Okej,mamma kan INTE ta kort..blev en hel del lika dana men icke då blev det bra.Får väl skylla på att det är svårt att
fastna på kort när man är svälld som en gravid kvinna.JA jag är sjuk och i mindre topp form på korten hoho ;-)


Den här korgen med en MASSA roliga saker i i matchande färger som ni kan se fick jag av min Malin.Hon vet att jag gillar sånt här små plock så här lyckades hon riktigt bra,min pärla ♥
Sötnos Johannisen hade och också lite småplock i en "kartong" som hon va tvungen att skriva på paketet ;-) så go så! Fick ett jätte fint nagellack som blir riktigt läckert till sommaren och hennes söta mamma gav mig en minplattong från LOREAL,perfekt att ha med när man reser..vilket jag gör "ibland" ;) Tack mina söta flickor!! NI ÄR BÄST!!!


Malin & affischen,bättre sent än aldrig ;-)


Det här är min Imok,för er som inte vet så kommer han från klädaffären Monki.
Jag har viljat ha en Monki gubbe och nu fick jag en i present av Tor :-)


Fick även en tröja som också är från Monki.Ville ha den men hade vart för snål för att köpa den.
Syns inte så bra på bild men den är riktigt mysigt.Älskar den!




Min fina kusin Gabriella skulle på 9:ornas bal.Önskar jag hade haft energi nog i kroppen att följt med upp på stan och kolla :( Hon var i alla fall jätte fin och älskar verkligen färgen på klänningen men dum som jag var så tog jag inte kort på ryggen då den var djup och jätte fin där bak. Hoppas hon fick en lyckad kväll!! :-)

Nu har jag bjudit på en liten uppdatering med bilder,hoppas det smakar :)

IDAG ska jag bli frisk!

hejsvejs
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0