Dag 2

hejhejhejhejhej, haha en gubbe säger så jätte fort när han åker förbi i en bil på en reklam för nett on nett tror jag det är. Jag har ju en mycket speciell humor och kan sitta och skratta & ha kul för mig själv ibland (tor brukar reta mig för det och så bra som han känner mig så förstog han att jag skulle skratta åt den reklamen.Haha JA jag är knäpp)

Dag två är avslutad,jag är helt slut efter allt som tas in och allt teoretiskt som ska nötas om och om igen.Men det är kul,och KÄNNS bra i varje fall. Håll tummarna för mig!!

I fredags blev jag frisk,lite smått yr i huvudet men jag var stabil och tog tåget till Örebro.Jag packade ihopp det sista i mitt rum och nu står allt redo för att lastas in i bilen/släpet för att köras till Borlänge. Jag har haft en bra helg,lugn men fin :-)

Jag har lite ont i halsen nu,ber till gud eller något liknande att jag INTE håller på att få tillbaka halsflussen!! Men det skulle ju vara snyggt om det slåt till  igen till helgen. På lördag blir det försenat födelsedagskalas för mig och ett tidigt för pappa,han vet inte att han ska firas utan det blir lite surprise.Risken att han skulle läsa det här är lika stor som att lillan skulle lära sig att dansa balett..eehh ja något sånt,inte så stor risk med andra ord.Vi fyller i alla fall 70 år ;-) På lördag är det även brölopp,Sofie som ska gifta sig.Blir ont om tid men hoppas verkligen jag hinner med allt. En fullpackad dag i vilket fall :-)

Åhh jag längtar tills veckan då denna stad får liv,Peace and love för fasen!!!
Vill komma i säng i tid idag men vet att det som vanligt inte kommer att bli så :P
Men säger Godnatt!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0