1 mars

Och jag och min T har varit ett par i tio månader idag,kan inte riktigt bestäma mig om det kännsla längre eller om det känns sjukt att det snart var ett år sedan vi låg där i sängen på strömbacken i Kinna,och han frågade om vi vart tillsammans nu. Och inte fören igår kom jag på det,jag har nog bara inte tänkt på det fören nu.FAN vi är inte nykära längre,vi är inte det där "nya" paret som alla iriterar sig på för att man är så förbannat kära och i sin egen bubbla & pirr-i-magen-dygnet-runt-kännsla. Man ska verkligen njuta av varje sekund då man är i den där perioden,fär satan i gatan va underbart det är!! Det finns inget som kan få ner ens humör,man vill bara skriva dens namn överalllt, percis som man gjorde när man var liten och skrev namnet på den man va kär i i sanden,på skolblock..ja gud vet vad. Och man ville inget annat än att vara i dens närhet,att vi då hade våra jävulska 50 mil i mellan oss gjorde ju saken bara ännu mer spännande när vi äntligen sågs.

Jag är kär & jag älskar min skrutt precis lika mycket nu som då när alla de där fjärillarna bodde i min magen. Och visst kan jag få ett kärleksrus genom hela kroppen även idag,som påminner mig om hur det är att va ny kär. Men när man lär känna varandra på djupet samt kan varandras alla brister så är det sååå lätt att den där spänningen försvinner och man börjar ta varandra för givet. Man går igenom allt fler saker tillsammans,man kommer till stunder då kärleken sätts på prov. Men för varje misstag som sker,för varje bråk som uppstår & för varje problem man stöter på i ett förhållande. Så tror jag även att man får en lite skjus till ett ännu starkare band till varandra.För visst är det väl så att den vi grälar & skriker mest på oftast är personen som vi även älskar mest av allt. Eller vad säger ni,har jag inte en poäng där?

idag är det vår tionde månad tillsammans, det pirrar inte så där galet i hela kroppen och nej jag kan inte påstå att jag är helt lycklig i dagsläget. Men jag är glad,just nu är jag otroligt glad att jag har min pojkvän & vän. Vi har varandra,en trygghet som inte sviker i första taget.

Jag älskar älskar älskar av hela min kropp & själ!
Det här blev ett inlägg för dig,för oss,för vår kärlek som jag aldrig vill ha ett slut på!


Bilden är tagen 11 juli & där var det nykärt som aldrig förr...

/Din M

Kommentarer
Postat av: Johanna

vännen min <3 börjar gå hemifrån nu till dig(konsum)<3

2010-03-01 @ 17:11:41
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0