blond?

Johanna var här på eftermiddagen och slingade mitt hår,en ljusare ton. Ja ljust blev det,men nej lugn jag är inte blond (hoho hur skulle jag se ut i blont hår,jag vill inte ens veta :S) men vissa slingor blev riktigt ljusa,det är så otroligt dåligt ljus här hemma så jag har inte riktigt sett hur det ser ut överallt.Jag får gå in i en provhytt där ljuset är nästan för bra.Vem gillar att se på sig själv i ljuset i en provhytt? Ja det skulle väl va min Tor då,han gillar väl och se på sig själv i alla ljus & från alla håll och kanter. Men nu tänkte jag ju mer på oss männskliga varelser :-) Upptäcker jag att de allra ljusatse slinorna ser allt för tokiga ut så lägger jag i en brun färg i hela håret hade jag tänkt,inte mer med det!

Jag har även vart på körskolan idag,tråkigt med det här pissvädret då vissa saker inte gå att göra som vi tänkt under dagens lektion. Parkering var i alla fall det som stog vi kunnde utföra idag,och för att faktist va första gången jag parkerade "på riktigt" på egen hand så gick det kanoners.Min körlärare lät förvånad när jag sa att det va första gången så jag antar att jag inte var en utav de sämsta eleverna hon haft..haha. Hon är riktigt bra,förklarar på ett bra sätt & ger positivkretik under körningen vilket ger mig bättre självförroende samt en bättre inställning till allt nytt jag får lära mig.Ofta så har man ju inte haft två körskolor och där med inget annat att jämföra med,men jag är glad att jag haft turen att gått till en bättre skola med snäppet bättre lärare.Hela peronsalen på stället är trevliga & hjälpsamma. Sånt gillas!

I morgon måste jag upp i tid för att plugga :( vill inte...

Mamma NU har jag äntligen tagit kort på gardinerna som du tjatat om,så om jag ska till Tor i morgon så lägger jag förmodligen upp bilderna på mitt rum då :-)

Sov så gott!!

/K


nää SKOJJADE ;-D

/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

HahA vadå "K"? :D roligt ;O HAHA ;)

2010-03-02 @ 10:25:30
URL: http://johannaellen.blogg.se/
Postat av: matilda

men jag skriver ju JÄMT M så tänkte göra ett undantag..tyckte K passa bra... vadåådå!!? :O haha

2010-03-02 @ 18:55:48
URL: http://matildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0