Det är tuuuffa tiiider...

Godmorgon,nej jag har inte gått upp ur sängen än.Natten har vart jobbig,vart så täppt i näsan så jag enbart fått andas genom munnen,så blir det så där torrt i halsen istället.Idag har jag ingen röst,jag ska göra en kopp te och se om det hjälper..attans att jag inte har någon honung.Om jag inte får tillbaka rösten så blir det svårt när jag ska in på banken senare idag.Jag måste kolla vilka exakta tider som mitt kort har dragits natten till söndagen när jag tappade det.Jag spärrade givetvis kortet samma natt,men det var redan någon som hunnit haft roligt på min bekostnad.Jag ska vara glad att kontot inte var tömt,men det var tillräckligt mycket pengar borta för att det skulle kännas riktigt surt!Förstår knappt hur de har hunnit.


Jag vill inte gnälla och tycka synd om mig själv men det känns bara så typiskt,som att ALLT kommer på en gång.Jag menar,vad ska komma här näst?!   

Jag saknar min andra halva kabooff mycket!!!
Vi ses om några dagar,då vill jag ha grabb kväll & kolla skräckis!! :-)

I morgon har jag seminarium och på fredag ska jag och mia plugga lite sen fredag kväll-söndag får jag besök,det gillas!Hoppas bara att jag har kryat på mig helt då.

Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0