hej igen

Seminariet gick bra,boken var ovanligt lättläst. Efter skolan så har jag vart till banken,fixat nytt kort samt fått utrdrag på de senaste ställerna som mitt bankomatkort har använts.De tyckte att jag skulle göra en polisanmälan även om det kommer bli svårt att få tillbaka några pengar.Men jag skulle gå dit och  visa och papperen och sen gå tillbaka till banken med papperen jag skulle få av polisen.Jag skäms lite men jag vet inte hur jag hittar till polishuset,jag vet ju att jag åkt förbi det hundra gånger..men till fots? jag vet inte..ska fråga Maria.
På tal om den tjejen,hon ligger i magsjuka den stackaren..fy faaan :( Så det blir då inget plugg på stadsbibloteket får vål del i morgon antar jag. Blev påmind av de andra i skolan att filmanalysen ska ju faan vara inne nästa vecka,döda mig va mycket det är nu. Hmm men det löser sig de å. Jag har laddat upp med näsdroppar och panodil nu i alla fall så blir nog jag pluss en kopp gröntte natten lång,det vankas att påbörja genus uppgiften inatt :S


KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0