snart heeelg -igen!

Det är redan torsdag och snart en ny helg,fort det går,nästan lite läskigt.Jag ska snart till skolan för ett seminarium om queer,efter det måste jag ner till stan till apoteket och köpa näsdroppar & panodil. Lillan springer runt och härjar i min säng justnu,hon och gömmer sig under täcket,så SÖT!

Juste jag måste även till banken efter som dehade stängt igår när jag gick dit efter körskolan.Gårdagens lektion gick bra.Efter att jag satt backparkeringen en sista gång så åkte vi till en liten landsväg där det va 70 (det bör ha vart 30 på den vägen för det va en smal liten väg) jag skulle köra upp i 70 och när carro ropa stopp så skulle jag tvärbromsa (heter det så?) och lossas att ett barn sprang ut framför bilen, det var för att jag skulle känna på bilens bromssträcka.Kör man i 70 på en vanlig väg känns det  inte särskilt fort,men när man går från noll direkt upp i den hastigheten så känndes det bra mycket mer.Det var i alla fall kul att testa,moha va som att leka :P. Äntligen börjar det hända något och jag känner att jag verkligen får ut något av lektionerna. Jag kämpar på! :-)

Ikväll ska jag förhoppningsvis till Johanna,men det visar sig hur det blir efter som att hon har hemtäntor JÄMT :( typ nio stycken i veckan :@.

Nej nu har lillan lyckats gått villse i mitt påslakan,får hjälpa henne ut.Jag måste även börja fixa mig nu.


Hörs!

p.s mina vänner är det bästa & snyggaste som finns så däså!! :D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0