underbar & älskad!

min allra allra bästa,som skrattar åt precis samma konstiga saker som jag gör.Vi kan ha så otroligt barnslig humor och vem som helst skulle tycka att vi var knäppa i huvudet om de hörde oss ibland.Men det spelar då ingen roll för vi har roligt,och vi trivs i varandras närhet.Ni vet,vissa personer kan få en att skratta utav bara tanken på något den sagt eller gjort..det här är en sån person.Den här varelsen har en så otroligt stark personlighet,verkligen egen.En driven & självsäker människa som vet vad den vill.Som har rätt höga krav men som ofta uppnår dem.Egna åsikter & mycket tyckande är bara förnamnet på den här personen..den inspirerar mig faktist.

För den här pricken jag skriver om så passerar ingen fest utan en armbrytning & förlora finns inte i dens värld..även om ett och annat köksbord rasar ihop.Vinnarskalle & envishet samt ett självförtroende i topp trimm förklarar nog den här lilla skiten bäst.Jobbmässigt så kan den gå hur långt som helst,det finns inga hinder som inte går att tackla.

Nu vet jag att jag känner den här personen bäst & den känner även mig på djupet.Jag vet saker som ingen annan vet och kan alla dens brister samt vet alla underbara sidor som inte alla får tadel utav.Jag är så otroligt glad att jag lärt känna denna filur,att jag får vara är en utav de som ligger den närmst om hjärtat.

Jag älskar alla våra tokiga stunder vi har tillsammans,det här är en fin person och som alla andra är,är den helt unik.

Om jag nämner "John Bauer" & "Jag är chokladmästare vett" så vet du vem du är,igen annan förstår det där men de har nog sina aningar vem du är ändå.Bara du förstår hur roligt jag tycker att det är när du mummlar för dig själv & svär,tills jag frågar vad du igentligen pratar om..haha.

Som sagt jag är jätte glad att just JAG har den här människan i mitt liv.Jag vet att den alltid finns för mig,och det gör mig stark.Den jag styftar till ska även vara glad att den har mig,vilket jag VET att den är.Vi har lärt oss mycket av varandra & mer ska här läras,vi har en så otroligt fin vänskap som inte ska förstöras.

Jag älskar den här individen av hela mitt hjärta och det värmer i hela mig- För jag vet att han även älskar mig!


sov sött ♥

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0