hej och ho

Jag har bestämt mig!

Har vart ner på stan en vända med J.Jag köpte hår färg och blev sminkad på body shop.Köpte den foundation som hon använde på mig, den kändes inte så tjock och som en mask som de flesta brukar göra.Lite dyrare då men det tycker jag det kan va värt.Uhh börjar tänka på när man använde H&M´s egna,hur man ens kunde smeta på sig den finn-framkallande geggan :P..

Jag ska kolla om jag hittar nå snyggt i garederoben och sen ska jag be ge mig mot barkvägen.Kommer förmodligen färga håret redan kväll innan vi drar ut :-) Johanna skicka ett sms med förslaget att vi kunnde förga samtidigt som vi börjar dricka,hmm njaa det kändes INTE som en bra idee Jojjooz ;-) (träffa boberg på stan idag och så sa han det gammla klassiska namnet,Jojjooz..haha,det va förr det) Nej ska det färgas så blir det nog innan nån alcohol kommer i kroppen,håll tummarna att det blir bra,har köpt två färger efter som jag har så långt och tjockt hår nu.Det blev Garnier ljus guldbrun.

Vart det bär av ikväll visar sig!
Ha en trevlig kväll mina kära rara ♥

p.s Vänskap är också en slags kärlek & jag är såå tacksam att jag har så fina vänner,ni är bäst!! :-)






Ladde upp några bilder som gör mig varm,som får mig att le..det behöver jag! ♥

Hejhopp!!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0