taaaaaaaack gud

Idag känns förkyllningen värre,mitt huvud är som en stor klump och det nalkas feber till natten :( Efter som jag inte har några halsmandlar som kan svälla upp,så för jag så förbannat ont bakom ören för det sväller upp på nått annat ställe istället (känner inte att jag behöver förklara nå mer invecklat,för vem av er som läser det här bryr sig?-nej precis!) Förstår inte varför jag måste bli dålig just NU,det är nog ändå.Men det är väl just därför det slår till,imunförsvaret är nog inte på topp.

Jag måste åka tillbaka till Örebro,måste hem till min bäbis.Det är jobbigt,hade gärna stannat någon dag till.Mamma ska upp och jobba tidigt i morgon så vi sa hejdå nu ikväll,det är tufft.Önskar att det gick att stoppa ner mamma i en liten ask att ta med mig hem,så när de jobbiga stunderna kom så kunnde jag blocka fram henne och få en kram.Jag vet att det finns ingen som jag kan lita på lika bra som henne,det finns inte heller någon eller något som jag älskar lika mycket.Det bästa med mamma är att hon alltid kommer att finnas för mig & att hon aldrig kommer att lämna mig för någon annan :-)

Malin var här en stund idag och många nya tankar samt planer kom påtal.Det återstår att se vad som går och kommer att utföras.Att hänga med tjejen till spanien hade ju inte vart heelt fel..nämner inget mer om det nu.. det är så lätt att det blir "mycket snack men liten verkstad" då :-)

Jag ska försöka sov lite så jag kanske mår bättre i morgon.
Jag tror att jag dumpar vinter stövlarna hemma,jag kör på tygisar nu!!


I trust you!!:)

natti natti!

/Eran M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0