citron & isglass-jag vill va frisk som en nötkärna!!!!

Jag bör sova efter den jobbiga natten.Men jag kan inte,ska försöka igen.Jag var förkyld förr förra veckan och hade precis blivit bra i hals & näsa under förra veckan men så i söndags känner jag hur jag började få ont i halsen IGEN.Igår kväll började jag få frossa och under natten kom febern,svettades & frös och kände mig bara yr och min hals är åt helvette.I morgon ska jag ta mig ner tll stan och köpa Kan Jang samt mucogansin men ska fråga efter nått bättre. Jag tycker bara att det börjar bli så komiskt,allihop,hela min livssituation.Varför kommer allt på samma gång,kan man inte få va frisk åt minstone. Jag har iaf ätit en citron och en piggilin glass idag,tänkte att det kalla skulle va skönt åt halsen efter som te inte fungerar.Citronen sved mest när jag svalde,så mycket mer tror jag inte den gjorde.Får se vad som händer under natten.

-Det finns dom som har det värre.
-Det blir bättre med tiden.
Va tyst bara!

Jag funderar på att kontakta Marie igen,det var över ett år sedan nu,kan det ha vart 1,5 år kanske ..jag känner att det är rätt tillfälle nu.Det hjälpte mig ju faktist jätte mycket förra gången. Vissa tycker att det är läskigt medans många tycker att det är skitsnack. De bevis jag har fått räcker för mig! Jag tycker att det är beundransvärt. (De som känner mig kan räkna ut vad jag skriver om,de fåtal andra behöver inte förstå heller :-) )

Just nu kollar jag lite på ett program om människor som är inlaggda på psyket,det är mest flyktingar.Känner mig dum som sitter här och gnäller när man hör deras livshistorier. Deprimerande program för den delen.

Nu ska jag försöka somna medans panodilen tar värkan.

Hejdå




Kommentarer
Postat av: Johanna

dags att uppdatera;)?

2010-04-03 @ 17:03:47
URL: http://johannaellen.blogg.se/
Postat av: Felicia

Nää nu vill vi ha en uppdatering varenda dag Matilda ;p :D

2010-04-06 @ 07:34:32
URL: http://felicilicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0