9 mars 2010

En skit dag men ändå en bra dag har jag haft hitills.. Är så förbannat trött på snön,men det är lungt här i örebro nu,det finns inge snö kvar på marken...för all snö har vart i mina SKOR idag :@ Skulle gena på ett ställe vilket inte gick så bra,skönk ner med benen till låren och mina skor va snö fyllda.Blev och tänka på när man var liten och var ute i snön,hur ont det gjorde när man fick snö innan för knäna.

Jag kom fram till körskolan precis i tid.Carro sa nått i stil med att det var en bra dag med fint väder å blabla.. jag höll inte med,muttra över att jag var piss plöt om fötterna samt halva benen,tog bilnycklarna och gick ut.Tänk att backparker inte va så svårt trotts allt,men att man ska köra som en kärring och göra misstag man gjorde första lektionen,bara för en massa dumma tankar i huvudet.

När jag kom hem efter körningen så hittade jag ett litet paket innan för dörren,det var från mamma :-) och pappa hade skickat med lite kakor. Dom är bäst!! Fick lite smått & gott,bland annat ett fint mjukis hjärta,det hängerr på min vägg just nu :-) ♥♥♥ Tack söta mammi!!

Malin ringde även idag (fast jag var fullt upptagen,eller vad tror du Mallan? ;-) ) fick i alla fall ett mycket bra besked och nu längtar jag kanon mycket till den 26 mars :-D Det blir allt annat än lungt här då!!

Den 19 kommer Gustav & Rebecka vilket jag också ser fram imot!!! :-) :-)

I am strong...

Hej så länge!
/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nädu, du hänger ju på luren! det hinner ju inte ens gå en signal innan du svarar;-) längtar!!=D du är stark älskade vän!

2010-03-09 @ 19:54:28
Postat av: Anonym

vet inte du hur det går när man tar genvägar haha

2010-03-09 @ 21:48:58
Postat av: Världens bästa Karlsson!

JA wiiiie, jag längtar med! :D

2010-03-10 @ 11:01:01
URL: http://felicilicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0