bläää blaahaa

Jag har ingen konsentration för fem öre,ögonlocken vill liksom slåihop allt mer för varje mening jag läser i den här tegelstensboken. Nej,den handlar inte om tegelstenar men den är i stort sett lika tung,men om den hade handlat om stenar så hade det vart mer intressant än det jag läser om nu.Jag slapp i alla fall kopiera boken,ett pluss för dagen.



Nu ska en av tjejerna & hennes pojkvän laga "trerätters",dom brukar göra det några gånger i veckan.Det innebär att dom är i köket i timmar och sitter där och har romantiksk middag.Och det rivs ALLTID morötter,efter som köket är alldeles utanför mitt rum så är det svårt att undgå dem,vad det gör och allt vad det säger. Jag börjar tröttna på att ha delad lägenhet med främmande över osociala människor! Jag fick ett mejl av tjejen jag hyr utav,får se hur länge jag ska bo kvar här,tänkte ta ett snack med fröken J om det där. Låt se  vad som händer i juni.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0