God morgon :-)

Skönt det är att komma upp i tid,har vart uppe sen 8 och jag var konstigt nog inte allt för trött när klockan ringde.Jag kom på att jag bör införskaffa ett tvättställ för när man måste hänga tvätten på tork i gardinstången så är det på tiden va? haha. Men jag ska försöka att inte dra på mig nå mer sker innan flytten så det blir så lite som möjligt att klara sig på två bil lasser.Så gardinstången får duga tills vidare! Jag ska snart ta en kopp kaffe och fortsätta dä jag var igår i min samhällsteoribok.Klockan 12 ska jag möta Mia vid stadsbibblan för att kopiera lite från hennes bok,då jag har fel upplaga av boken inför tentan.Men jag kom på igår att min nog fungerar rätt bra så slipper nog kopiera alla 70 sidorna.Det hade nog även blivit rätt dyrt :S Så min dag kommer bestå av plugg och kanske en promenard när jag behöver paus. har tankarna på många andra håll då mycket ska fixas nu ;-) men inge mer om det nu,moha!

Ha en fin dag för det ska jag försöka ha!!

Kram

/Eran M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0