PISS..väder och sånt :/

Sitter och kollar ut genom fönstret på regnet som öser ner utanför.Har tusentals tankar i huvudet och önskar att jag bara kunde få slippa dem.Beslut att ta,frågetecken som bubblar upp och stressad för både det en och det andra.Det är kort om tid nu och den har gått allt för fort.Så många nya planer och tankar har kommit på sista tiden,saker har förändrats fort på kort tid,knappt så jag själv hinner med.Dagens lilla besked gjorde inte heller att jag känner mig gladare.Idag är en depp dag en sån sag då man bara vill krypa under täcket och inte prata med någon.Jag skai inte sitta här och beklaga mig mer!

Jag saknar er mina gullisar,ses snart hoppas jag!!



Dom kommer till Örebro i morgon och jag hade mer än gärna gått då jag missa dem i Borlänge senast



/M

Kommentarer
Postat av: johanna

Nice bild där innan man trycker på play, HAHA!!

2010-05-27 @ 14:17:25
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0