SOL & väme

Idag är det precis en vecka kvar av min tid som tonåring,min tid som barn.Japp sen ska man ju va vuxen,allmänbildad & klok.Ähh skit snack,jag kommer aldrig bli vuxen och jag tror nog inte att någon riktigt känner att "NU är jag vuxen". Min mamms säger att hon fortfarande inte känner sig vuxen så varför skulle då jag göra det vi fjuttiga 20 års ålder? Men det är även morsdag idag och efter som jag inte kunde fira min kära mor på plats så skickade jag ett mms ist (skrev en kort hälsning på ett kolegeblock och fotade mig själv med texten på blocket,EGO men tror hon blev glader ;-) ) Nu sitter jag på balkongen tillsammans med min klassisk och modernsamhällsteori bok.Det är rikrigt varmt i solen,som utomlandsvärme nästan.Håller på att flyta bort och det är på gränsen till FÖR varmt att sitta här och skriva.Men jag klagar INTE,älskar solen såklart! :-)

Hoppas ni har en bra dag!!

/Mg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0