soligdag!!

Skulle ha haft en heldag i skolan idag men efter som läran var sjuk så blev det inget.Jag klagade inte efter som det hade vart riktigt tråkigt att behöva sitta inne hela dagen med tanke på vilket underbart värder vi har.Jag har spenderat dagen med Johanna,alltid lika trevligt! Vi har vart ute och gått,snackat död på tiden,ätit glass i skuggan för det var FÖR varmt i solen haha svenskar.Vart och handlat lite behövliga men tråkiga saker har vi också hunnit med.Hon får alla problem att kännas enkla att tackla,bara en blick så får hon mig att le igen. Alla skulle behöva ha en Johanna Almgren :-)




"Man förtjänar den man älskar och som älskar en själv för den man är" 

Kram mina vänner!
/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad sööt du är snutt <3 :$ du är BÄST! <3

2010-05-20 @ 18:49:30
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0