Kära dagbok ...

Idag har jag vart i skolan på en föreläsning.Vart mest långtråkig och tycker att mia ska ta och komma tillbaka till skolan nu! Har vart en vända på stan och även klippt mig. Jag har bestämt mig för att behålla längde över sommaren ock klippa kort till våren istället. Känns i alla fall fräscht att få bort det slitna :-) Senare drog jag och Johanna till motions spåren och körde 2,5 milaren hahaha..hmm jaa typ ;-) Jag älskar verkligen att J säger "Nu måste vi ha koll på vart den röda svänger av så att vi inte fortsätter in på den gula" Vi skämtar om att vi säkert kommer prata så mycket så att vi missar vart vägarna delar sig. Och VEM är förvånad över att det blir precis så haha. Jag -"Johanna nu är det gult på träden" J "OJ,ja men vi drar tillbaka,bakaom den där stora stenen tror jag vi skulle ha svängt in" Åhh,ja det kom många stenar men ingen väg. Vi hade lyckats snacka så förbannat mycket (SOM VANLIGT) så vi hade helt missat vart vi skulle svänga av men tillslut kom vi rätt.Det duggade lite redan när jag gick hem ifrån och sista biten från J tillbaka hem så började det regna rejält.Hann precis in innan det började ös ner.Det var en skön runda så här på kvällen så hoppas på att sova gott inatt. Det är så härligt för ibland när jag går hem från skolan och paserar förbi kårenhuset så står det en dj där och spelar musik över halva skolområdet..riktigt trevligt,blir så glad då.Och idag när vi började närma oss slutet av spåren satt några killar vid en eldstad och spelade gitarr och sjöng (det lätt faktist rätt bra också) det var bara så härligt,så sommar ..så mycket mys.Jag skoja lite och börja köra fingret,dom ropa dit oss men vi log och körde vidare. "körde" "kör" det ordet används flitigt nu på sista,vet inte varför men säger det allt för ofta nu höhö.

I morgon åker jag till Olso för några dagar.Arbets intervjun är på fredagen och på måndag är Norges nationaldag.Det blir nog trevligt!
Tråkigt att åka buss i fem timmar själv bara,ingen mallan att tjöta med :(

Jag hade tänkt att försöka packa lite nu innan jag går och lägger mig så jag slipper det i morgon,får se vad det blir av det..är riktigt trött nu.

BIlder från Malins 20 års firande kommer,har bara inte fått över dom till datorn ännu..men jag lovar dom kommer..dom kommer ;-)

Ha en bra helg!

/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha klckrent :D

2010-05-13 @ 00:12:57
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0