Ny vecka

Dagens seminarium gick bra,skönt att bocka av en sak.Nu är det "bara" hemtentan kvar som ska in den 4 juni,sen är skolan slut. Det här halvåret har vart långt,känns inte som att det var sex månader sedan första dagen vi skulle samlas i bibblans aula och delades in i grupperna,känns snarare som minst ett år sedan.Rundvandringen med min grupp "samvetet" och jag träffade Marika som från början skulle ha gått med mig men kom in på sitt första handval,vilket var lite tråkigt för hon verka vara riktigt trevlig.Så Träffa jag Maria som vart min pärla i skolan,har fixa det mesta tillsammans och överlevt långtråkiga förelsningar tack var henne. Idag är tanken att jag ska börja med tentan,pusst och stön. Fick reda på igår att ÖB har ändrat så att vi får bo här gratis över sommaren från och med 15 juni så nu kan jag bo här månaden ut och betala samma hyra som jag skulle betalt om jag flyttade ut efter halva månaden.Skönt så kan jag flytta ur sakerna lite senare och behöver inte bo hos Johanna som tanken var,hade vart tvungen att bo i en resväska under den tiden och det skippar jag gärna. Nästa vecka fyller jag 20,herre jäklar vad fort tiden går. Tråkigt att fastrarna & farmor skulle dra till London, saknar farmor.Vill hem till hon och fika och va liten som jag kunde göra när jag bodde hemma. Senaste gången jag var hemma och hon kom ner för att hälsa på mig så var jag inte hemma.

Håller på att ladda upp lite kort från Firande av Malins 20 års dag på facen nu,det var nog på tiden :-)





Nej,nu ska jag ringa min saknade vän Petra :-)
Ha en bra dag i solen mina vänner!!

/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, jag glömde ju fråga dej hur det gick på sem. när du ringde tidigare! Men vad skönt att det gick bra :)

2010-05-24 @ 14:54:49
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0