Hallå där !







Jag kollar på Roast på Berns nu och det börjar spåra ur så jäkla mycket,haha! Jag sitter här och skrattar för mig själv medans Lillan ska springa över tangenterna.Hahah det här var nog det bästa avsnittet jag sett.När det räknas upp vilka som tackat nej till att delta i programmet, "fröken ur,blondinbellas pappa,pappan i telia reklamen,han om paddlar kanot i götakanlafilmerna,naken-janne,kissi..."och en massa andra sjuka.Så måste Henrik Schyffert tända ett ljus som att det var en minnesstund för några som gått bort haha.

Känns som jag börjar att bli sjuk,inge roligt.Jag ska sova nu,kan ju va en bra idee. Åhh,jag har ätit fil tidigare och tallriken med skeden i står kvar på bordet och lillan ska såkart försöka springa iväg med skeden i munnen och nu har hon kladdat fil över halva bordet.Jag börjar tvivla på att det är en hamster jag har..

Vecka 24 & 25 kommer jag att isolera mig och vara okontakt bara så att ni vet fram över ;) Jag är gla men nervös!

Natti på er!!

/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

är man kär eller är man kär i lillan :D:D!!

2010-05-29 @ 10:45:11
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0