Sista rycket inför tentan sen KÖÖÖRS det :-D


Jag&Mallan med de små flickorna från Avesta eller kanske va det Ludvika,jag minns ej.


Mycket fin närbild på mig och fröken Hagberg :-)


Du,jag & vinet i morgon...jag tar med mig 1 liters sprite den här gången ;-)
Felicia jag log för mig själv när M skrev att det bjuds på mat och VIN,haha. Inge illa menat M,de vet du!
(Jag började skriva på en lång förklaring till dom som inte förstog men la ner den när jag insåg att
det blev för rörigt,bilden har i alla fall inget med vin att göra och jag dricker helst inte varken rött eller vitt tyvärr)


Taget från mappen "bilderna vi aldrig fick se" ?


Alfred & jag P&L 09 :-)


ÄLSKA Mallan dans och Michis "vad fan håller hon på med,ta mig härifrån" blick!!


Malin skratta,hon skrattar alltid förutom när hon är arg.Jag skratta med,jag skrattar
inte heller när jag är arg..bara när jag är med Malin då skrattar jag fast att jag slagit i lilltån,då blir jag arg,
fast jag skrattar ju ändå ja om jag är med Malin alltså..inte annars :-)


Dom försöker se skötsamma ut,men jag vet då kort som säger något annat men jag är snäll
och ska inte hänga ut....några rumpor ;-)


På freeedag ska här dansas natten lång!!! hoho


Hej hopp i morgon KÖR vi för dig dig dig!! :-D


pusspuss

/Eran M

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Karlsson!

"Mappen vi aldrig fick se" kan jag lova dig;) haha, nej nej TAGGA på FB fooer faeen! haha:D Herre min gud, men det beskriver väl oss helt enkelt:-)



Om det slutar med ett medlemskap på en dejtingsida(alltså med andra ord; slutar ILLA) så vet man ju vilka bilder som ska laddas upp så ingen kommer få fel uppfattning om en, sanningen ska fram på engång. Lika bra, haha;-)!



OCH japp vi var så skötsamma sååå, som alltid:-)



VIIIIIIN är grejjer! I alla dess smaker och färger, haha

2010-05-10 @ 22:13:24
URL: http://felicilicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0