2 NOVEMBER

Den här dagen har gått fort,som dem flesta vardagar faktist gör.I morgon är det redan onsdag och vi ska ha pyssel kväll här hemma.Bella & Rebecka kommer förbi,det ska bli mysigt :-) Hoppas bara att mina kort jag framkallat hinner komma!

Till helgen kommer min Malin hem och på lördag blir det halloween fest med tejerna plus utgång.Det ska bli super kul,längtar!!

Våran egna morsa har fyllt 20 år så på söndag blir det lite kalas för Sofie =)

Haha hade lite webcam date med Mia idag,skrattade så jag grät ;D Att man kan bli så glad av att se en vän man inte sett på länge,hon är go!!Saknar tiden i Örebro och våra stunder på bibblan eller föreläsningarna då vi mest satt och ritade på varndra block för att vi inte visste vad Anders eller Stefan pratade om,haha.Minnen!!

Puss & kram till mina riktiga super underbara vänner :):)


/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0