tungt...

Körkortstest

Jag tror jag har gjort alla gratisprov som går att få tag i på internett,men det är oftast samma frågor och jag kan dom alla snart utantill..Har nu suttit och ritat bilder,skrivit små minnes lappar,allt för att få in det som inte sitter till 100 % i skallen.Jag är så otroligt trött på allt vad som har med körkorts teori att göra.Min bok ska eldas upp när det här är klart.Efter att ha fått 51 rätt på mitt teoriprov för ca 2 veckor sedan,då 52 är godkännt så vill jag inget annat än att ha det här ur världen.Att kugga med ETT jäkla poäng,jadu surt sa räven...Jag ska plugga vidare nu,med ett litet hopp om att snart kunna få ett liv och bli människa igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0