BÄBIS



Det fick bli en kisse idag med,bläddra genom lite gammla kort och var bara tvungen att lägga upp det här.Det är lilla Charlie när han var bäbis,innan vi hämtade han.Åhh är han inte underbart söt?? :-) Önskar han & alvisen kunde vara ås där små hela tiden.Nu fångar dem ju bara en massa fåglar och möss.Ussh och fy,när jag och johanna såg på när han lekte med en levade fågel.Djur kär som jag är så ville jag bara rycka in och rädda de lilla livet men jag och J sa att de är trotts allt så naturen är uppbyggd :P

Jag har haft en helt okej dag,har kört av/påfart och landsväg.Pluggat en massa,spy på YA för tillfället..känns lite som mitt andra hem.

Ska sova nu,har date kl 10 i morgon,webbcam date med Hampe haha såå romantiskt ;) Njaa men vad gör man inte när man bor i två olika länder.

Sov gott!
/M

Kommentarer
Postat av: johanna

haha neej fyy jag sa inte så! var nog bara du;) jag tyckte den där katten var en riktig MÖRDARE!!! en riktigt killermachine! :@ e fortfarande sur på han :S

2010-09-08 @ 22:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0