batterinivå;LÅG

Gick och la mig cirka kl 00:00 igår,ställde klockan på 06.30 efter som min körlektion började 8.40 och jag ville hinna plugga lite före.Jag såg verkligen fram emot lektionen och tänkte verkligen att jag skulle ge allt och tänka på alla små saker som jag ska jobba med.Klockan tickade på men inte somnade jag,låg och vred & vände på mig i sängen men de gick inte att somna.En massa tankar i huvudet och klockan blev bara mer och mer.Kollade på den igen,02.23..fan jag måste somna.Slumrade till och vaknade när den var strax före halv 4 på morgonen.Lyckades somna om och vaknar klockan 6 av att mamma kommer in på mitt rum och säger;"din råtrta har rymt".Min tanke var väl mest"Yeees underbart,bra kämpat lillan,ja varför inte?varför inte just nu just idag när jag ändå sovit så bra inatt och när jag ändå inte har nått viktigt för mig på morgonen?(ironi för er som inte förstår)Mamma hade tejpat buren och satt in henne,hon hade alltså vitit hål på plasten i undedelen av buren och tagit sig ut.

Jag ställde om klockan till 07.14 (nej inte kvart över,de blev för tok för länge,utan 14 över fick va nog)Men inte somnade väl jag om efter att mamma väckte mig inte,jag log och vred mig och rensa alla miljoner tankar i huvudet innan jag gav upp och klev ur sängen.Ladda kaffebryggaren och försökte hålla ögonen öppna.

Jag sat som en zombi på cykeln upp mot stan.De va en ny kvinna jag skulle köra med hon verka bra,hade nyss kommit tilbaka från sin mamma ledighet på 1,5 år.Hon pratade på mycket om annat och de brukar jag tycka är bra för då blir det mer avslappnad stämning.Men inte idag,jag tappade konsentrationen helt och jag kämpade för att förstå vad jag gjorde,för att ens hålla ögonen öppna.Kändes nästan farligt att sitta bakom ratten.

Fan,jag som skulle ge allt,som såg fram emot att komma ett snäpp närmare sista punkten på det där förbannade kortet över saker man ska gå igenom innan man är redo för att sättas på prov.Det enda posetiva var väl att lektionen endast kostade 200 spän.Så mycket mer va de inte,jag hade ingen koll alls vad som hände runt om bilen,reaktionen var nollställd och allt bara gick åt pipan.Skit!Har fått koden så att jag kan boka tider hemifrån nu i alla fall,så ska försöka få så mycket sista minuten lektioner som möjligt och alla tiderna med Åsa ska jag förska boka.

Jag måste försöka sova nu lite,jag är jätte trött men kan liksom inte somna bara.Börjar bli hungrig nu också,perfekt.Jag ska försöka,annars blir det kaffe igen,de gillar dock inte min känsliga mage.

De här blev ett gnäll inlägg,men jag har förtillfället inget annat att skriva.Ber om ursäkt,ska ladda batterina och ta nya tag så kanske det blir ett lite mer posetivt inlägg nästa gång.

Mina vänner,ni får ha en bra dag ni i alla fall :-)

/trött M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0