l.o.v.e

Jag ska snart sova..bara ett kort litet inlägg.


Jag har tänk på en av mina vänner lite extra idag.Jag saknar min Nea så himmla mycket,jag önskar att vi bodde i samma stad men så lär det nog inte bli på ett bra tag,kanske i framtiden vem vet.Jag vill & jag hoppas för hon är en bland de finaste människorna som bor i mitt hjärta.Jag tänker på dig lite extra nu,de gör lite ont i mig för dig,fall om du inte orkar så ska jag ta din smärta en stund.De är vid sånna här stunder som jag börjar tänka på vad jag har,hur fina människor jag känner.För visst är det lätt att klaga på allt man inte har.Men idag,just nu njuter jag av det jag HAR och tänker inte bry mig om de jag inte har.

Tusen kramar till mina kära ♥
och en stor puss till min fina pojkvän :)

Sov sött!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0