tröttkisse och kort uppdatering




En trött Alvin.

Är hemma hos Gustav,internett fungerar inte som de ska hemma och jag behövde kolla sista minuten tider på k-skolan samt min mejl.Fick en dubbel lektion i morgon för 599:- så kör dubbel både i morgon och torsdag.Nu jävlar vill jag bli klar.Är så otålig,vill flytta nu nu nu.Men jag är pepp för att klara de här,vet ju vad som väntar,inflytt med mina bästa i Oslo,gillar starkt! Försöker få ordning på skyp,satt och skrattade åt varandra igår,jag & mallan.ÅH vad jag blev glad när jag fick se henne och höra hennes röst :-) Fick duga med msn och webbcam med Hampus i morse,glad jag blev..att se mitt mongo ;) Snart ska jag på nästa tripp,längst ner i vårt land..ser fram emot det!! hihi

Ha en bra dag mina vänner!

och massa pussar på M & H :-) :-)

/Eran M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0