Dags för den efter längtade hemresan!!

Det är fredag och hela dagen har bara kännt så bra.Vi var bara fem barn på jobbet och vi har haft lite påsk pyssel och kosat.Morgondagen har jag väntat länge på,det är äntligen dags att åka HEM hem hem till Sverige-Dalarna-Borlänge-Domnarvet-SIKEN!!Hahah,ja jag är så glad.Efter att ha vart på Norskmark i tre månaders tid nu så behöver jag en vecka hemma med familjen och vännerna i Borlänge.Bara få vara hemma.Och ska jag vara ärlig så ska det blir riktigt skönt att få lite ledigt från norskaspråket.Vi pratade lite om det idag här hemma,man blir då allt rätt trött på det ibland.Så nu ska jag packa ned det sista i min stora resväska och invänta morgondagen.Jag har dagdrömt om att åka hem de dagarna då hemlängtan tagit över för mycket,och jag känner att jag kan ha förväntningar på veckan hemma utan att bli besviken.För bara jag får promenera på hemmaplan och träffa mina allra närmsta så är jag ber än nöjd!I morgon kväll väntas middag med familjen,som jag har saknat dom!! :-) 

En sak till ska jag nämna innan jag förstätter i mitt packande.Idag klarade "lillasyster" sin uppkörning och jag är SÅ stolt! :D Fick seriöst tårar i ögonen när jag efter timmars övervakning av telefonen fick ett sms då hon skrev att det gick bra!! GRATTIS igen till Rebecka!!!!! :-) :-)


I morgon 08.50 går bussen från centralen,sååå fantastiskt underbart!Aldrig någonsin har jag väl sett fram emot en bussresa med swebus som jag gör nu,haha.

Vi SES snart mina kära :-D
(Jag använder min norska telefon till en början med så att ni vet :) )

Kram
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0