Onsdag 6 April 2011

Tvättmaskin,diskmaskin,ugn,egen mini takterass,tv,riktig säng,stor yta.Ja,listan kan göras lång.Jag är i varje fall så himla nöjd med nya lyan på hela 80 underbara kvadrat ;-) :-) Någon undrade vart jag har flyttat,så tråkigt med anonyma kommentarer så bi inge svar på den frågan ;) Kan ju avslöja så mycket som att Oslo inte blir av med oss ännu,så är inom dessa gränser haha.

Idag måste ha vart den varmaste vårdagen hittills här,så härligt att kunna gå utan jacka.Mötte upp Emelie efter jobbet idag och tog en promenad och så fick hon se hur vi bor.

I morgon ska jag möta min älskade som kommer med kvällståget.Och nu är det bara nio hela dagar kvar tills jag åker hem,tills jag får krama om min saknade mamma!Och ge min bror sin födelsedagspresent som jag är SÅ nöjd med!!Och tills jag får ge pappa den lilla fällkniven som han förmodligen kommer att tappa bort inom en timme.Och idag är det nio dagar kvar tills jag får pussa på min Lillan!!!

Natta!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0