En jäkla massa vann

Vi klagar på att Sverige är ett land med massa regn "svensk sommar" och bla bla.Tro mig Sveriges "skitväder" är inget i jämförelse med vädret här.Det regnar f*n i mig JÄMT.Det är inte konstigt att i stort sett alla äger ett Helly Hansen regnställ och ett par Hunter gummistövlar.För bor man på ett ställe där 90% av vädret består av just regn,så är klart man vill vara väl utrustad.Ett par Hunter kommer vara mina innan jag lämnar denna stad sen.Ska man bära stövlar var och varannan dag så kan man väl lika få gärna kosta på sig ett par med lite stil,eller?

Jaja i morgon ska vi på en till lägenhetsvisningmska bli riktigt spännande,ska tydligen vara nyrenoverad.Uppdaterar er!

Idag blev det pankakor till middag här hemma.På onsdag tänkte jag nog baka matbröd,har i alla fall köpt gäst.Det har börjat blivit riktigt kallt nu så blev så sugen på nybaktbröd och varmsoppa.Tipps på något gott bröd? får se vilket utbud av mjöl jag hittar här,vill heslt inte ha vanligt vetemjöl.De gillar inte magen.

Snart ska jag sova,börja inte fören 9.00 i morgon rätt skönt,trotts att man då slutar sent.I morgon börjar även vår sista minsting för inskolning,så snaart är alla klara (hoppas vi).

Godnatt! :-)

/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

vill också ha ett par hunters! fast f*n vad jag stör mig på människor som har på sig dom (och vanliga stövlar för den delen också) när det INTE regnar :P

2011-08-30 @ 16:43:11
URL: http://johannaellen.blogg.se/
Postat av: Johanna

* eller är blött ute

2011-08-30 @ 16:43:51
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0