Dom bästa genom åren

Nu pratar vi om julkalendrar!Haha barnet i mig kommer fort fram så här när det närmar sig jul.Jag och Malin har kollat en massa gamla julkalendrar,så himla mysigt.Speciellt Pellesvanslös,blev påminnd om hur härlig den var.Annars älskade jag ju trolltider.Dock är jag väl för ung för att ha sett den när den gick som kalender,men dvd:n var min favorit(oj,rättelse,VHS va det väl ändå på den tiden),helt klart.Sen kan man ju inte göra annat än att älska Sunes jul,för att inte tala om Myseriet på greveholm.Svårslagen!

Mmmmh,åh vad jag längtar till jul,mer än vad jag nog gjort på bra många år.Förmodligen för att jag uppskattar saker på ett helt annat sätt efter det här senaste vilda året.Det har börjat blivit kallare här och i slutet av veckan ska det komma snö :-) Får hoppas att det stämmer!

Föresten,Lovisa kanske gästar oss över helgen.Det gillar vi :D Min vita månad kommer dock skita sig,men då får jag i alla fall inviga mitt nya fina vinglas.Japp,nu ska jag lära mig dricka vin & snappa lite vuxenpoäng ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0