Godmorgon eller stormmorgon

Vädret ute är piss,det ösregnar och är storm.Nästan så huset skakar och man är inte alls sugen att gå ut.Men det är December vilket innebär att affärena äntligen börjar ha öppet på söndagar,då norge i vanliga fall stänger ner allt på veckans sista dag.Blir nog att vara inne och pyssla idag och ta stan i morgon.

I morgon är det andra advent och idag är det mindre än tre veckor tills vi åker hem.Härligt,härligt!!

Nu blir det frukost för hela slanten,älskar helgfrukost.Sens vi flyttat hit har vi alltid långa mysfrukostar med allt möjligt gott! :-)

Ha en fin dag!

P.s Mamma jag drömde en fantstisk dröm inatt,du & jag var på en härlig mor och dotter resa med havet utanför fönstret.Om det ändo vore sant en dag som denna.


Haha,vackerbild.På storöya i oslo i sommras

Matilda


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag längtar så tills du kommer hem <3 Blev så glad av ditt sms, hoppas du fick mitt sms jag skickade tillbaka (inget att svara på men ifall du inte fått det å tror jag ger dissen haha) ;) KRAMAR!!

2011-12-03 @ 12:01:01
URL: http://johannaellen.blogg.se/
Postat av: Maria Olsson

Verkligen en fin bild:(

Vi var säkert på Yasuragi i Stockholm dit ska vi åka någon gång det är ett typiskt mor dotter ställe

Kram!!!!!

2011-12-03 @ 15:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0