Pentionärs varning?

Jag antar att jag är rätt ensam om att vara vaken klockan 06.00 en söndag morgon,för att ligga i sängen,äta mandariner & kolla runt på olika internett sidor.Aaah det är SÖNDAG man ska ha SOVMORGON då men nejdå inte kan man sova här inte.Nu är det bara att vänta tills klockan blir ialla fall 7.30 så jag kan gå upp och äta frukost.

Igår kväll gjorde jag och flickorna kantarellstuvade crepes med parmesan och en god feta & olivsallad.Fin lördags middag efter en dag på stan :-) Och där var man även färdig med alla julklapparna,förutom en liten sak som får inhandlas idag om jag hittar det.Skönt!

Nej nu ska jag kolla julkalendern,ja för den följer jag minnsan.Försöker få julkänsla här borta ;)

Kom på att det är ju 4:advent idag också,hoppsan va mysigt!

Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0