Ben & Jerry`s och skid VM invigning

Idag efter jobbet var jag & M ner till Carl Johan på invigning av skid VM.Folkfyllda gator,fyverkerier,långa tal och en massa reklamstånd var vad det bjöds på.Gratis cocacola i kylan var helt okej det också.Något mer som invigdes denna dag var Norges första Ben & Jerry´s affär :) För vissa låter det helt galet men varken jag eller Malin har inte ätit den glassen så nu ska vi bara vänta på liiite varmare tider och sen blir det att testa på den (enligt många) unerbara godheten.

Det blev inga bra bilder men jag tog några iaf.Så passa många som fingrarna klarade av medans vantarna var av.Ser som vanligt inte lika ut på bild som när man var på plats men det var mycket folk och rätt mysigt faktist.











Nu är det bara två arbetsdagar kvar och sen helg igen,det går såå fort,men jag klagar då inte :D

Godnatt på er!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0